2/4/12

Avon Wicked - Değişik bir renk!!!

Dün gelen ojelerden en merak ettiğim Avon'un Wicked'ıydı. Şişede bordo gibi görünüyordu ama tırnağa sürünce çok koyu bordo mu desem, siyah mı desem bir renk aldı. İçinde minik simleri olan bir oje. Gerçekten tam renk söyleyemiyorum... Kalite olarak Avon'un ojeleri gerek sürüş, gerek kapatış, gerekse dayanıklılık açısından beni hep mutlu etmiştir. Bu da öyle oldu... İkinci katta harika bir opaklık yakaladım.
Üzerine Yenilik Marketi'nden yeni sipariş verdiğim S serisi plakalardan S1'i kullandım. Bu plakarlardan çok memnunum. Hem desenleri çok hoş, hem de tırnağın tamamını kaplayacak kadar büyük. Hem de fiyatları çok uygun...(Bu arada, Bundle Monster plakalarım 2 gün sonra elimde olacak. İnanılmaz sabırsızlanıyorum...)
Baskıyı Rimmel'in 239 Your Majesty gümüş rengi ile yaptım. Veeee sabahtan beri tırnaklarıma bakmaya doyamıyorum.... :))))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.