2/19/12

Bugün Ne Sürdüm? Avon Blue Escape

Scroll down for English...
Bahara hazırlık olsun diye bugün tırnaklarıma Avon'un yeni kolleksiyonundan Blue Escape'i sürdüm. Çok opak bir renk değil. Tam kapatıcılığı sağlayana kadar 3 kat sürmek zorunda kaldım.




Sonra üzerine Flormar Nail Art'ın beyazı ile Bundle Monster plakalarındaki minik çiçeklerden baskı yaptım. Çiçeklerin ortasına ise Clarie's Nail Art sarı rengi kullandım. Serçe parmaktaki taş ise Flormar'ın mağazasından aldığım taş setinden. :)




Today I have Avon Blue Escape on my nails. Think of it as a preparation for spring... It is not an opaque color, I had to put on 3 layers to get this look. Then I stamped little flowers from BM plate with Flormar Nail Art White and added the yellow dots with Clarie's Nail Art. The pink flower rhinestoe is also from Flormar. 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.