2/17/12

Bugün Ne Sürdüm? China Glaze Holiday Garland

Farkındayım, başlıklarım "Bugün ne giysem" programına benziyor... Ama mantık aynı değil mi? Hergün yeni bir oje ve desen denemek istiyorum, o yüzden hergün yeni bir post yazıyorum. Şu anda dipsiz kuyu gibi gözüküyor, bakalım ne zaman kendimi tekrarlamaya başlayacağım... :)


Herneyse, bugün hayatımda ilk kez tırnaklarıma yeşil oje sürdüm. China Glaze ojeleri çok merak ediyordum. Sürüşü güzel, kuruması kolay, bol simli bir oje Holiday Garland. Üzerine Bundle Monster 207 ile baskı yaptım. Baskı için yine China Glaze Champagne Bubbles'ı kullandım. Güzel bir altın rengi, ancak içinde minik simleri var. O yüzden net baskı isteyenler için çok sağlıklı değil. Ama tekbaşına sürünce herhalde çok güzel duracaktır... Eh, o da başka bir günün konusu olsun değil mi....



Top coat olarak Seche Vite'yi kullandım ilk kez. Gezdiğim bloglarda bu top coat için "dünyanın en iyisi" filan gibi yazılar okuyunca, kullanmamak olmazdı... Fiyat olarak çok pahalı olsa da, bence hakkını veren bir cila diyebilirim. Şöyle ki; yeşil üzerine altın rengi baskılar ilk başta pek solgun duruyorlardı. Ama Seche Vite'yi sürünce, sanki atlın baskılara can geldi, ışıl ışıl parlamaya başladılar. Kuruma süresi de kısa... Yani ilk testi geçti diyebiliriz. :)


2 comments:

  1. İki senedir ikinci kez sürdüğüm oje sayısı 3-4 tane falandır heralde :)

    ReplyDelete
  2. Aman diyeyim... ;) benim kolleksiyonum henuz o kadar gelişmiş değil... Ama ruby pump çok hoşuma gitti, onu bol bol kullanabilirim..... ;)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.