2/22/12

İzlenimler - Review - Golden Rose Magnetic No:2


Scroll down for English...


Geçenlerde Gratislerde Golden Rose Magnetic ojelerde 1 alana bir bedava olduğunu yazmıştım. O gün 2 rengini aldım bu ojelerin. Bugün deneme fırsatını buldum. Aldığım renkler mavi ve pembesiydi. Bugün maviyi denedim...

Öncelikle, sürüşünden çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Fırçasını ve yoğunluğunu ister istemez Flormar ile kıyaslıyorum ve Flormarın daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Renk konusunda da çok başarılı gelmedi bana. Çok soluk bir mavi tonu... (Fotoğrafta her ne kadar gri görünse de, o bir mavi...) Yine Flormar ile kıyaslayacak olursak, Flormar'ın renkerinde biraz sim varmış gibi duruyor. Renkler daha parlak ve daha canlı.

Tamam, biraz negatif yaklaşıyor olabilirim... O zaman hoşuma giden tek şeyi söyleyeyim... Mıknatısı... Kutunun içinde ayrı bir mıknatıs çıkıyor. Mıknatısı tutuş yönünüze göre tırnağın üzerindeki deseni ayarlayabiliyorsunuz. Yani düz tutunca verev, yan tutunca ise yatay ve dikey çizgiler elde edebiliyorsunuz. Mıknatıs düz ve büyük. Büyük olduğu için baş parmağımın tırnağını rahatlıkla kapadı. Ama düz olduğu için tırnağa değdirmemek için dikkatli olmak gerekiyor. Flormar'ın mıknatısı da ayrı idi, ama o daha bombeli bir yapıdaydı. Bobbeli olmasının iyi tarafı, tırnağın yanlarını da kavrayıp deseni daha güzel çıkarması. Ama onda da yatay ve dikey çizgiler yapma şansınız olmuyor.  Pastel'in de mıknatıslı ojesi çıkmış, ama mıknatısı kapağın üstne koymuşlar. O kadar küçük ki, anca bir çocuğun eline yeter. O yüzden almaya tenezzül bile etmedim. Malum, benim tırnaklar biraz irice... :)

Kısacası, Golden Rose'un magnetini Flormar'ın ojeleri ile kullanacağım. Nokta... :)


Golden Rose sayfasından tanıtım videosunu izleyebilir, renkleri görebilirsiniz.




I have bought 2 colors from Golden Rose Magnetic Collection recently, blue and pink. Today I wore the blue. I have to compare this one with Flormar Magnetics, which I had tried before. First of all, Flormar was more successful, color-wise, with sparkles in it, and a more vivid color. And the brush was better, too. This color is very pale and lifeless...

What I liked about this polish was the magnet, actually... It has a seperate magnet just like Flormar. But unlike Flormar, this magnet is flat and you are able to make vertical, horizontal and diagonal lines just by changing the hold of the magnet... Flormar's magnet was curved, which gave a good coverage for the sides of your nails. But you couldn't make different designs with it...

To sum it up, I guess I will be using Golden Rose's magnet with Flormar polishes... Period. :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.