6/23/12

ORLY - Rock It

Oh my God!!! I've been dreaming about this polish since I saw the promotional pictures but unfortunately, this collection never made it to Turkey. Thanks to my friend DBMS Cosmetics, I was able to get 3 polishes from this collection. 

Ladies, as most of you already know, this is ORLY Rock It, from the Mineral FX Collection!!!! It is a magneta-brugundy color with golden glass flecks. The application is perrrfect. I couldn't help but stare my nails all day long... :)


Çok uzun zamandır bu ojenin hayalini kuruyordum. Ne yazık ki, Mineral FX kolleksioynu Türkiye'ye gelmedi. Ama sevgili Derya, yani DBMS Kozmetik sağolsun, benim için bu ojenin 3 rengini getirdi... Aslında benim istediğim Kleancolor'ları ve Zoya'ları ve OPI'leri de getirdi ama daha onların resmini çekip koyamadım. Hepsi sıra ile... :) ,Sürmeye kıyamıyorum, hepsi o kadar güzeller ki... 
Gelelim ojeye, pembe-mor-bordo arası, içinde altın rengi cam kırığı efekti olan harika bir oje bu. Sürümü çok güzel, kuruması hızlı, çıkartırken problem yok. Ay çok mutluyum, tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum!!!!






4 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.